sobota, 27 lipca 2013

Weźmy to wszyscy, jakoś..

..uporządkujmy?

Dzień..dobry.

Nawet dobry, ale nie przesadnie- mogłoby być lepiej. :)

Więc tak; jakoś to tak leci, że od paru dni nie mam weny. Od paru dni wstaję o 11 i zasypiam o 12. I w ogóle wszystko jakoś..

Uporządkujmy. Łatwo powiedzieć, gorzej zrobić. Zdecydowałam się dzisiaj na usunięcie kilku postów, z których nie jestem zadowolona. Gdyby wszystko na tym polegało- zostawiłabym tylko "Dzień dobro-zły" i.. wait, wait.. które jeszcze? No, dobra, dajmy sobie spokój..

Fakty:

*Wzniosła mi się kariera literacka. Teraz piszę także w watasze, oraz  w Pirackim Stowarzyszeniu. Coraz lepiej. Trzy oficjalne blogi, 1 Klub, jedna Wataha, jedno Stowarzyszenie..- to nam daje.. 6? Wiii!

Ostatnie zdarzenia: 

*Wczoraj- była u mnie kuzynka z Angli. Bądź co bądź , ma dopiero 5 lat i pełno energii. Było biegania.. 

*Przedwczoraj- byłam na basenie krytym. Niestety, mam już tylko 3 wejścia za darmo!

*Przed, przedwczoraj- innymi słowy- 24 lipca, środa. Była u mnie kuzynka z Norwegii. (zlot jakiś..)

Dzisiaj.. 
No, dobra, miałam się obudzić o 5:00 i wstać. A idź ty, idź ty.. well, nie udało się- trudno. Obudziłam się  o 9:30 , wstałam o 10:12.. Później komputer, śniadanie.. o 11.. na pole.. na hamak. I kończy się zabawa..- A właściwie zaczyna. Ledwo zdążyłam usiąść, dosiadł się brat. No.. i lekko mówiąc jakieś 3 godziny "Głupawki-śmiechawki" . Cała historia.. I gdyby nie tabela, prawdopodobnie, dalej przerabiałabym.. "uporządkowanie". "_"

Debilne pomysły: 
Brat powiedział, żebym według jego historii (która jak się okazuje jest debilna.. ) zrobiła opowiadanie. A właściwie.. żebym tylko pisała, a on mi będzie dyktował.. Chyba powtórzę; "A idź ty, idź ty" ..

Pozdrawiam
Wiki.

2 komentarze:

  1. Leniwy braciszek, ale fakt sama czasem tak mam, że chęć i pomysłów sto jest a tylko palce pisać nie chcą ;)

    Zapraszam do mnie, http://dziennik-filologa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bywa. ( z tymi palcami) A na Twój dziennik chętnie zerknęłam. I.. bardzo fajny. Jestem słaba z ang. więc może mi pomożesz. :P

      Dzięki, że ktoś to w ogóle czyta.. :)

      Usuń