wtorek, 2 lipca 2013

To i owo..

..w informacjach. 

 

Czyli to i owo z życia Wiki.

Ekhem.. dzisiejszy dzień ? -Niezły, niezły, po spotkaniu sójek, czuję się nieźle.. 

Jutrzejszy dzień? - zapowiada się nieźle, a co z tego wyjdzie? .. - zobaczymy. Konkretnie zapowiada się na wypad nad rzekę, później przyjdzie może do mnie kuzynka.. Ale wszystko to tylko na razie wymysły. Mam nadzieję, że wypalą. Z kuzynką, wprawdzie nie widziałam się od końca roku, ale i tak warto ją zaprosić.. A czy zaprosiny przyjmie.. - Nie wiadomo. 

Samopoczucie : 96 %, nie jestem w stanie gigantycznego rozbawienia, ale smutaskiem też nie jestem. ^^ xDD 

Ogół, niezły, aczkolwiek niepewny. :) 

A u Was ? - Mam nadzieję, jeszcze lepiej, co ?   

Propos wyjścia nad rzekę, ( tu do ornitologów !!) postaram się zaobserwować też jakieś kaczki czy inne ptaszki. :) 

Pozdrawiam 

Wiki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz