piątek, 12 lipca 2013

Spacerek..

Dobry !

Jak tam u Was ? Ja właśnie wracam z popołudniowego spacerku, którego głównym celem, było zrobienie zdjęć krajobrazu i wklejenie ich tutaj.

Więc tak; najpierw chciałam zrobić zdjęcia motylka, który niespodziewanie przykleił się do ściany mego domu. Niestety, motylki ( jak i ptaki) są zbyt  szybkie, jak dla mnie i nie umiałam zrobić mu zdjęcia. Później poszłam szukać, ładnych krajobrazów i te poszukiwania się udały. Dużo nie będę pisać, bo nie ma o czym.. ptaki uciekają, a pogoda taka sobie. Cóż.. podziwiajcie me panoramy. :)

                                             Pierwsze "zdjątko" jakie udało mi się zrobić. :)
Kolejna panorama, uchwyciłam nawet hamak.

                                                  "Światełko w tunelu.." - tak nazwałam to zdjęcie.. Fajnie?

                                         


                                              "Pochyła wierzba.."
Na tym zdjęciu kończę panoramy, wklejam zaś, zdjęcia roślin.

  
Na początku, miałam zrobić zbliżenie na kwiaty, ale gdy przypadkowo zrobiłam takie zdjęcie, spodobało mi się bardziej. Ten stołeczek- służy do zbierania porzeczek przez moją babcię. Ciekawe ?


 Nieco rozmazana, lecz uchwycona - pszczoła na kwiatku..

                                             Fajnie uchwycona róża.. to żółte- to promienie słoneczne.. Nieźle, co ?
   


                         
                                                  Trochę pysznego nieba...
                                                         ..i znów zajmujemy się przyziemnymi sprawami..

                                                    Głównie chodziło o różę, a teraz widzę nawet mokre listki. :)


Ja idę, czasu brak. Weny również..
Pozdrawiam, życzę fajnych fotografii,
Wiki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz