wtorek, 25 czerwca 2013

Za 3 dni..

                                             

 ..wakacje, kto się cieszy łapka w górę..


Tak, tak wiem co to za pytanie ? :) Przecież wszyscy je uwielbiamy.. Dziś właśnie na ten temat chciałam porozmawiać, jak będziecie je spędzać ? W domu, na basenie, czy poza swoim miastem? -Ja chętnie pojechałabym nad Morze Bałtyckie, a za granicę z wielką chęcią !  

Ale pojadę tylko do Rzeszowa na 2/3 tygodnie i ew. do Wysowej lub Wapiennego na baseny. 

Oprócz ogólnych "wczasów", będę też kształtować profil swojego "ornitologa" i mam nadzieję powiększę swoje zdolności artystyczne. 

Życzę wam miłych, słonecznych wakacji. Żeby słoneczko opiekało was złoto i żeby komary was nie gryzły. :) 


To tyle na dzisiaj. (błagam, tyle ? 3 notki w ciągu dnia? ładnie mi to poszło.. :P ) 

Dobranoc. Pozdrawiam.

~Wiktoria

2 komentarze:

  1. No ja się wybieram nad Morze Bałtyckie (na Akcję Bałtycką), chyba na Mazury (Biebrza i okolice), do Chorwacji lub do Włoch, na kilka dni w Tatry, do babci, no i oczywiście regularnie na łąki i do lasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, no i takie wakacje to ja rozumiem, nie to co ja. :)

      Usuń