środa, 26 czerwca 2013

Dobry..!

                                          

Co dziś u mnie ?! 

Nie pytajcie-sama przecież powiem.. ;) 

Otóż dzisiaj zostałam w domu.. jest środa, ostatniego tygodnia szkoły.. dzisiaj były 2 lekcje na 8-50.. Bezsens, nawet kompletny.. W związku z tym dzisiaj..obudziłam się o 10. Plany były wczoraj (ale jak zwykle liche..) żeby o 10 już wyjść na obserwacje.. Ekhem.. troszkę się plany posypały, ale co tam- o 13 pójdę. 

 

Jak widać dzisiaj się niczym nie przejmuję, i słusznie. Wy też powinniście się odprężyć, ciągle tylko ta szkoła i szkoła.. Pocieszenie? Za 3/2 dni (zależy jak liczysz ) wakacje ! 

Taka rada : zawsze licz tak, aby było dla Ciebie korzystniej.. Tak więc jak już mówiłam za 2 dni wakacje ! :P 

Jak też mówiłam (tyle że w innym wpisie ) moja wena ulatnia się bardzo szybko i chociaż 10 min. temu, było jej za dużo.. to już jej nie ma. :) 

Pozdrawiam ! 

Do napisania! 

To nastąpi bardzo szybko, bo po obserwacji na pewno coś napiszę, bez obaw !  

~Wiktoria..

2 komentarze: