środa, 26 czerwca 2013

Po obserwacji..

..dodaję post..

 

Nudny, strasznie nudny będzie on. (zostałam poetą (- |-) ) 

O rety ! Czemu ja gadam wierszem.. !?

No dobra, 

ptaki : 1 

gniazda : 0 

jajka : 0 

Z tymi dwoma ostatnimi rubrykami to wiedziałam, ale z pierwszą ? - Rety ! Jedna mała wrona.. (w dodatku lecąca więc nie było jej się jak przyjrzeć :(  

Jakiś ptaszek śpiewał, ale ja się na głosach ptaków nie znam.. 

Teraz opowiem tylko jak ta "obserwacja" przebiegała. Otóż, najpierw poszłam do tzw. "miejsca sójek" święcie przekonana, że znajdę tam ich gniazdo. Znużona i zawiedziona udałam się do lasu, ot tak sobie, bowiem wiedziałam że żadnego ptaka nie zobaczę. 

Udałam się tam tylko i wyłącznie dlatego, że rok temu znalazłam tam dwa gniazda. Dziś jednak szczęście mi nie dopisało.. Przeszłam się po kilku stromych górkach, wracając do domu, od drugiej strony. :) 

Tak więc, szczęście mi nie dopisało.. 

Pozdrawiam. Życzę lepszych obserwacji i pogody.. :) 

Do napisania ! 

~Wiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz