sobota, 16 listopada 2013

Podsumowanie ostatnich obserwacji

Czyli znów brak sensownego tematu.

Wczoraj ostatnio obserwowałam ptaki, ale chciałabym opisać odkąd sięgnę pamięcią. Dlatego też..
Odkąd sięgam pamięcią toż by było.. w zeszłą niedzielę. Wtedy to  widziałam:
*2 szczygły
*wronę
*bogatki 4
*kowaliki 2

Nic specjalnego, ale ze szczygiełków byłam zadowolona ;)

Następna obserwacja była w środę, przez okno w szkole, gdyż jakiś wróbelek - elemelek usiadł na parapecie tuż koło mojej ławki i przyglądał się całej klasie dobre 15 min. On odleciał na drzewko koło szkoły, gdzie było jego gniazdo i siedział tam do końca lekcji. Po przerwie już go nie zobaczyłam, ale gdyż wcześniej skończyłam zadanie w książce zrobiłam sobie 'Ptakoliczenie' przez okno i zobaczyłam 6 ptaków - 3 gatunki :)

-3 bogatki
-2 gołębie
-kowalik

I wróćmy do dnia wczorajszego - stojąc po lekcjach koło szkoły zobaczyłam:
-niezliczona ilość bogatek
-6 gołębi
-masę wróbli
-wronę.

Tjak, to by było na tyle.

I.. chyba nie ma o czym mówić. Parę kryzysów i radości.

Pozdrawiam,
~Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz