poniedziałek, 11 listopada 2013

Karpacka Troja, skansen archeologiczny.

I znów muszę nadrabiać.. dwa tygodnie temu tam byłam, a jeszcze nie napisałam.. dziwne. Doprawdy dziwne, co się ze mną dzieje.

Wyprawa była ciekawsza niż sądziłam, że będzie. Po drodze zobaczyłam parę kawek, gawronów i gołębi. Ale nie to było najciekawsze. To miejsce jest fantastyczne, polecam tam pojechanie! Najpierw była prezentacja skarbów wykopanych w tamtych okolicach. Wyobraźcie sobie, że w gablocie widziałam nawet fragmenty monet z epoki kamiennej! Oprócz tego oglądaliśmy chaty, zbudowane na wzór dawnych projektów, wały obronne na które wchodziłam, oraz wieżę widokową.
W dodatku w niektórych chatach były manekiny lub jakieś przedmioty służące w dawnych czasach jako pomoc domowa. Wszystko dopełniało oryginalnego, starodawnego klimatu. :)

Tak to właśnie było. Mój brat ciągle powtarzał jakby on tam sobie mieszkał :D


Pozdrawiam, polecam tamte okolice jako świetna naukowa wycieczka :)
~Wiki :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz