wtorek, 19 listopada 2013

Małe zmianki na blogu.

Jak pewnie zauważyliście, doszły dwie zakładki; "Rysunki" i "Ptasi Kalendarz 2014" - czyli moje dawne dzieło i próby jakichkolwiek malowideł. Zapraszam do oglądnięcia,  tak w ogóle.

Aktualnie próbuję swoich sił w szkicu postaci. Nie wychodzi nic szczególnego, ale postaram się dodać. :)


Edit: dzień później.

Hmm, o czym to ja.. ach, dzisiaj niewiele będzie, bo czasu nie mam..
Relacje z księżycowej nocy:
Wczoraj też peełnia. I to masakryczna. Światło takie, że.. brak słów. (Co miesiąc będę się tym zachwycać i was zanudzać :P ) Wyjęłam pamiętnik i nabazgrałam sobie, nie używając lampy. ;) Wszystko było widać w świetle księżyca. Magia.

To takie bazgrołki powszednie, dlategóż nie dodaję.

Zaś z dzisiejszej lekcji religii wyniosłam..


Takież 'niby nic'..
 Oka. A pozaginane to takie, bo reszta kartki pokryta jest bazgrołami nie z tej ziemi, nie warto pokazywać.


To chyba tyleż. Chociaż myślałam, że wpis nie będzie miał końca.. dziwne, ile rzeczy miałam tu jeszcze niby wpisać..?

Tyle moich przemyśleń.

Pozdrawiam,
~Wiki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz