środa, 16 lipca 2014

Jakby o niczym..

..ale jednak o czymś.

Czy można coś wywnioskować z tego tytułu? Szczerze wątpię, ale moja kreatywność cierpi. Co sprawia, że.. TYTUŁ TAKI POZOSTANIE.

Hej!
Może i moja kreatywność cierpi, ale na pewno nie zwleka. Gdybym tylko miała gdzie pisać opowiadania.. - och, mówię - inaczej by to wyglądało. Mój Świat co prawda istnieje, ale ostatnią powieść należało skończyć, a  co do nowej, to trzeba mieć nową fabułę, co jest w tym wszystkim najgorsze. Bo ja nie wiem nawet o kim mam pisać. Albo o czym.

Tutaj próbuję pisać, ale nic się nie dzieje. Po co więc tak się przemęczać, żeby wyskrobać zwykłe wypociny? No.. nie wiem po co piszę tego posta. Może dlatego.. że mi się nudzi. Tak czy owak - są wakacje. I to piekielnie krótkie wakacje. No bo to już trzeci tydzień, a ja nadal byłam tylko w Jurkowie i Ciężkowicach, nie zobaczywszy żadnego ptaka. Uuh, zaczynam tracić nadzieję czy w ogóle wpadnie mi jakaś życiówka na tych wakacjach.. Tak więc postanawiam się wybrać jutro gdzieś, żeby w ogóle jakąś sikorkę zobaczyć. Czy cuś. 

"Wybrać gdzieś" oznacza pójść na spacer do lasu, bo nigdzie indziej raczej nie pójdę, wiedząc że moim jedynym wyjściem z domu w tym tygodniu będzie przejażdżka do Rzeszowa w sobotę. Poszło by na jakiś basen, nad rzekę, do parku.. Ale jak i z kim?! Nie wiem..

A co do tego spaceru do lasu i na łąki, to postaram się wstać trochę wcześniej niż zwykle i zamiast się nudzić i wylegiwać, to pójść z aparatem (czyt. telefonem) na obserwacje. Jakbym chciała zrobić zdjęcie jakiemuś ptakowi.. *.* Ale niestety - przy ostatnich doświadczeniach będzie cudem jak w ogóle coś zobaczę.. Nie wiem dlaczego ptaki ostatnio tak rzadko się pokazują, przynajmniej u mnie. Czy to sprawa upałów, deszczy, burz.. ? Cóż, nie mam pojęcia.

Postanowiłam reaktywować LK. Zbieram nowych ochotników na dołączenie i dawnych lwów na powrócenie do zabawy. Może ktoś z Was chce dołączyć? Piszcie na: wikigie2305@gmail.com

Pozdrawiam,
Wiktoria.

PS. Chyba zmienię treść zakładki "O mnie". ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz