czwartek, 2 kwietnia 2015

Back to the game! ♥

Witam po dłuugiej nieobecności, za którą bardzo przepraszam. W zimie przeżywałam taki jakby "kryzys" - dużo chorowałam a potem miałam mnóstwo zaległości w szkole. Nim się obejrzałam pojawiły się pierwsze bociany białe! Tak, nadeszła wiosna i pobudziła mnie do życia. Mój nowy post na OTOP'ie to właśnie "Wiosna pobudziła mnie do życia" bo jest to szczera prawda. Społeczność OTOP'owa ani trochę się nie zmieniła, nadal panuje tam cudowna atmosfera. Ciężko wypowiadać mi się o moich wiosennych obserwacjach kiedy za oknem prószy śnieg. (Tak, w Wielki Czwartek!) Zastanawiam się czy przypadkiem przyroda nie pomyliła sobie świąt.. O.o
Tęskniłam też za blogowaniem, więc wracam i mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej, o ile tylko znajdę czas. Aby było Wam miło, na koniec postu wrzucę moje najlepsze zdjęcia przyrodnicze wyjęte "z szuflady". Miałam na godzinę wychowawczą przygotować prezentację dotyczącą mojej pasji. Wybrałam fotografię, a następnie, co za tym idzie, kilka moich najlepszych zdjęć.

Pozdrawiam,
~Wiktoria.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz