niedziela, 10 sierpnia 2014

30 faktów o mnie (aktualizacja)

Zapewne pamiętacie ów post "29 faktów o mnie" jednak postanowiłam to nieco ulepszyć.

1. To na pewno wiecie, mam na imię Wiktoria.
2. Jednakże niezbyt swoje imię lubię, wolę jak się je zdrabnia. np. "Wiki"
2. Mam 10 lat.
3. Co sprawia, że po wakacjach idę do czwartej klasy.
4. Mam 8 blogów, w tym 3 to grupowe opowiadania.
5. Tego bloga zaczęłam prowadzić pod koniec czerwca 2013 roku.
6. Kom-ple-tnie nie umiem pisać wierszy.
7. Bardzo lubię rysować.
8. Moją najlepszą przyjaciółką jest moja kuzynka.
9. Kocham zwierzęta.
10. Przede wszystkim koty, psy i ptaki.
11. Mój ulubiony smak lodów to czekoladowy.
12.Ulubiony pluszak/lalka/kocyk z dzieciństwa; well, poduszka <3
13. Ulubiony cytat; "Marzenia są do spełnienia. Trzeba tylko śmiało iść do przodu!"
14. Ulubiona saga to Harry Potter.
15. Ulubiony serial; "Suits" (tł. pol. "W garniturach" )
16. Najbardziej w wolnym czasie lubię czytać.
17. Ulubiona pora roku; lato ^^
18. Ulubiona pora dnia; wieczór/ranek.
19. Szczęśliwy numerek; 5/7 <3
20. Ulubiony kolor: czarny/żółty/niebieski.
21. Ulubiony napój: kakao, herbata.
22. Ulubiony blog mój: Mój Świat.
23. Ulubione grupowe opowiadanie w którym biorę udział: Lwi Klub.
24. Ulubiony blog znajomych: "Podwórkowe Dzieje"
25. Cały mój pokój urządzony jest na niebiesko.
26. Mieszkam w domu jednorodzinnym, dwupiętrowym (+strych i piwnica).
27. W lesie.
28. Mam skarbonkę w kształcie kota.
29 Mam 3 zwierzęta; 2 koty i psa.
30.  Najlepszy telefon jaki dotychczas miałam to Sony Ericsson Xperia Mini.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz