środa, 9 października 2013

No i jaki tu dać tytuł?!

Wybaczcie za taki bezsensowny początek, ale na prawdę nie wiem, co tam wpisać..
Eee, sprawy wyglądają mniej więcej tak:
-mam konkurs plastyczny ze szkoły ( troszku jest rysowania, ale ogólny temat nie na temat ._. )
-skończyłam robić kalendarz ptasi
-niestety, dodam ten kalendarz dopiero wtedy, gdy zainstaluje GIMP'a , bo nie mam żadnego dobrego programu do obróbki zdjęć.. a to chwilę potrwa..
-dużooo nauki, szczególnie z przyrody - niemal codziennie jakiś sprawdzian, czy kartkówka
-mało czasu, dużo "ogarniania" - moje blogi cierpią.. xD

Hmm, wybaczcie, że to się wszystko kupy nie trzyma, ale niestety - mój czas i siła szybko się wykorzystuje, a ja muszę się jeszcze spakować i dokończyć notatkę z Europejskich Dni Ptaków. Jak u was? Zapewne lepiej..

Pozdrawiam was bardzo serdecznie, choć pośpiesznie, bom głodna
~Wasza Zrzędząca Wiki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz