wtorek, 27 maja 2014

Czas płynie..

..a mój blog nadal stoi w miejscu.

Sama zastanawiam się dlaczego.. Rozumiem, że nauka i wgl.. ale bez przesady, głupi mózgu! -,-
Wkurzam się na swój mózg, ale poza tym to wszystko u mnie ok. ;)

No dobra.. pora na jakieś normalne powitanie.

Hej!

Czas płynie, wakacje za pasem, a ptaki śpiewają. Wszystko po prostu idealnie. 06.06 (czarna magia..) mamy prezentację dla rodziców. 12.06 - wycieczkę klasową. W Pieniny. Obserwacje oczywiście włączam w plan zajęć na wycieczce.. i mam nadzieję nie tylko. Na wakacjach być może pojadę/ polecę do Anglii, a jeśli nie - pojadę do Buska. Tam również ptaszki i przyroda.. Oj, jak słodko! Aż nie mogę się doczekać. Poza tymi dniami (patrz wyżej) cały czas tylko test, kartkówka, sprawdzian, test, kartkówka, sprawdzian.. Oszaleć można!

Staram się jednak nie szaleć i  myśleć racjonalnie. ( w miarę moich możliwości) Całe moje rodzeństwo pracuje, więc praktycznie chatę mam dla siebie. Genialnie!

Z nowinek nowinkowych, mniej ważnych a jednak.. Zamówiłam sb  telefon na Allegro. Sony Ericsson Xperia Mini. <3 Genialnie!
Zaczynam sie chyba powtarzać (deja vu przy pisaniu "Genialnie" ) , jest gorzej niż sądziłam. Post ogólnie o niczym, więc kończę również "nicością"

Wesołych świą.. snów.

//Qiktoria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz