środa, 11 września 2013

29 Faktów o mnie. :)

Zauważyłam, że jest na to moda na innych blogach. A skoro nam się nudzi, to jedziemy i my! :d


Kilka faktów o szalonej dziewczynie, czyli mnie, Wiktorii. 

1. Kompletnie nie znam się na piłce nożnej, samochodach, czy innych tego typu.
2. Podoba mi się zawód  informatyka. To całkiem przyjemne zajęcie, siedzieć  i gapić się  w ekran.
3. Uwieeelbiam ptaki! Konie też bym uwielbiała, gdyby choć raz udało mi się na nich przejechać. Podobają mi się, ale nie żywię szczególnego zainteresowania.
4. Mój charakter jest raczej trudny. Trudno wyczaić kiedy będę skora do rozmowy, a kiedy wyraźnie małomówna.
5. Lubię rysować, ale to raczej charakter abstrakcyjny, wzorowanie czegoś itd. Po prostu rysowanie, bywa trudne.
6. Nie lubię wielkich wyzwań.
7. Przeważnie jestem tajemnicza i skromna, ale zdarzają się wyjątki.
8. Dosyć dobrze idzie mi nauka.
9. Nigdy nie miałam problemu z ortografią czy gramatyką. Dyktanda pochłaniałam wzorowo.
10. Jestem wzrokowcem.
11. Lubię słuchać kawały, a nie je opowiadać.
12. Trzymając mnie w niepewności, powinieneś/ powinnaś być ostrożny.
13. Jedną z głębszych moich wad, jest to, że jestem niecierpliwa.
14. Lubię pisać opowiadania. Niektórzy mówią, że mam nawet talent pisarski.
15. Lubię j. angielski, nienawidzę zaś niemieckiego.
16. Nie lubię chodzić do szkoły.
17. Raczej mam dużo znajomych.
18. Rzadko kiedy trafiam na niezawodną przyjaciółkę. 
19. Uwielbiam zwierzęta, choć owady tworzą u mnie pewną odrazę.
20. Moje ulubione zwierzęta to; koty, psy i ptaki.
21. Nie lubię ulegać wpływom. 
22. Chciałabym być wysportowana, nie wychodzi mi to.
23. Nie lubię w-fu.
24. Nie pociąga mnie żaden sport, oprócz tenisa ziemnego i stołowego, oraz badmintona.
25. Lubię warzywa.
26. Należę do tej grupy osób, którzy wolą pierogi z kapustą od ruskich.
27. Uwieeelbiam owoce! <3
28. Szybko wyczerpują mi się pomysły.


To chyba tyle. Z początku miało być 50 faktów, ale na aż tyle nie mam czasu. Oto pora, by zrobić kolejne kakao. Ahoj, piracie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz